Τρίτη 13 Μαΐου 2014

"Η συνάντηση μου με τον Οικουμενικό Πατριάρχη και δυο φίλους στην Στουτγκάρδη

Ο συγχωριανός μας Κώστας Πιτιακούδης, έστειλε τις τρεις φωτογραφίες μαζί με το κείμενο και τα σχόλια που δημοσιεύουμε. 
Μια από τις σημαντικότερες στιγμές της ζωής μου, ήταν η γνωριμία μου με τον Παναγιώτατο Οικουμενικό Πατριάρχη κ.κ.Βαρθολομαίο . Ήταν πραγματικά μια τεράστια... εμπειρία ζωής για μένα όσα άκουσα από αυτόν το βράδυ του περασμένου Σαββάτου στην Στουτγκάρδη

===============================================







Με τον παιδικό μου φίλο Τάκη Αραμπατζή (Τάκούλη τ' Γκούντινη) που ζει μόνιμα στην Στουτγκάρδη και τον εβρίτη Υφυπουργό Εξωτερικών Άκη Γεροντόπουλο







Με τον Μεταξαδιώτη Θανάση Πεχλεβανούδη, συμμαθητή μου στο Γυμνάσιο Μεταξάδων, τον οποίο συνάντησα στο Eslingen, έξω από την εκκλησία όπου έγινε η λειτουργία παρουσία του Οικουμενικού Πατριάρχη κ.κ.Βαρθολομαίου 


Δυστυχώς δεν πρόλαβα να συναντήσω τον Χρήστο Ζλατινούδη (Αρτσιούδ') αν και μιλήσαμε τηλεφωνικά και τον Γιάννη Τσιαφλάκη (σύζυγο τσ' Ματούλας Ντιμιρτζή) που επίσης μένουν στην Στουτγκάρδη

1 σχόλιο:

  1. otan efiga isastan palkiaroydia tora kotsioys grizomalis ki ksarfis takis katsaromalis na iste panta kala kotsioys ts

    ΑπάντησηΔιαγραφή