Δευτέρα 10 Ιανουαρίου 2011

ΕΝΑ ΣΥΓΚΙΝΗΤΙΚΟ ΣΧΟΛΙΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΥΡΙΑΚΟ, ΤΟΝ ΓΙΟ ΤΟΥ ΣΩΤΗΡΗ ΚΑΙ ΤΗΣ ΣΜΑΡΩΣ ΔΕΜΕΡΤΖΗ

Πρόκειται για τον γιο των δύο δασκάλων που έμειναν αρκετά χρόνια στο χωριό μας και πολλοί από μας μάθαμε από αυτούς γράμματα

Ιδού το σχόλιο που μας έστειλε:
"Χωρις μεγαλη σιγουρια , απλως απο περιγραφη που εκανα στον πατερα μου , δασκαλο Σωτηρη Δεμερτζη , που ηταν στα τελη δεκαετιας 60 μεχρι το 76 στο Παλιουρι , οπου γεννηθηκα και εζησα ως τα 8 μου χρονια κι εγω , ο Κυριακος Δεμερτζης , πρεπει η φωτογραφια αυτη να ειναι τραβηγμενη την 25η Μαρτιου του 1970 , οταν αφου στηθηκε η σκηνη , ο πατερας μου , εφυγε με τη μητερα μου για το Διδυμοτειχο , προκειμενου να γεννησει ( οπερ και εγενετο ) τον αδεφο μου Φωτη. Αν κανω λαθος , συγνωμη. Χαιρετω ολους οσους με θυμουνται ! 
 ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΔΕΜΕΡΤΖΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου