Τετάρτη 1 Ιουνίου 2011

Μεγάλο αφιέρωμα του OnSports.gr στον Βάγιο Ελληνίδη

Την πρωτη του μεγαλη συνεντευξη ως ποδοσφαιριστης της SKODA Ξανθης παραχωρησε ο Βαγιος Ελληνιδης σε ενα απο τα κορυφαια αθηναϊκα αθλητικα σαιτ, το OnSports.gr

_________________________________________________

«Να καθιερωθώ στη Ξάνθη»


Αποφασισμένος να αρπάξει την ευκαιρία από τα.. μαλλιά στη Skoda Ξάνθη, είναι ο Βάϊος Ελληνίδης.
Ο 16χρονος μέσος του Εθνικού Αλεξανδρούπολης που πρόσφατα υπέγραψε συμβόλαιο με την ομάδα της Ξάνθης, μίλησε στο Onsports και τόνισε ότι για την απόκτησή του είχαν ενδιαφερθεί Ολυμπιακός και ΑΕΚ, αλλά και ότι θέλει κάποτε να αγωνιστεί στο εξωτερικό.
«Έχω υπογράψει με την Skoda Ξάνθη και από τις 13 Ιουλίου που ξεκινάει η προετοιμασία θα είμαι εκεί. Ακόμη δεν γνωρίζω βέβαια αν θα πάρω μέρος στην προετοιμασία της μεγάλης ομάδας ή της Κ21, όμως ελπίζω να αγωνιστώ όσο το δυνατόν πιο γρήγορα στη Super League».
Αν είχαν δείξει ενδιαφέρον και άλλες ομάδες για την απόκτησή του: «Μου είχαν κάνει πρόταση και ο Ολυμπιακός και η ΑΕΚ, αλλά προτίμησα να πάω στη Ξάνθη γιατί πιστεύω ότι θα προωθηθώ πιο εύκολα, αλλά και επειδή είναι πιο κοντά στο σπίτι μου».
Πως σκέφτεται το μέλλον του:«Στόχος μου είναι να παίξω όσο πιο καλά μπορώ στην Ξάνθη, να καθιερωθώ και μετά όλα πιστεύω θα έρθουνε. Θέλω κάποτε να καταφέρω να αγωνιστώ στο εξωτερικό. Θα ήταν ένα όνειρο για μένα, αλλά πιστεύω και για κάθε Έλληνα ποδοσφαιριστή».
Για τον Εθνικό Αλεξανδρούπολης: «Τους ευχαριστώ πάρα πολύ. Ειλικρινά με βοήθησαν πάρα πολύ. Εκεί έκανα τα πρώτα μου ποδοσφαιρικά βήματα και εκεί πρώτα από όλα έμαθα ποδόσφαιρο. Θα τους είμαι ευγνώμων».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου