Κυριακή 24 Ιουλίου 2016

ΔΗΜΗΤΡΑ ΣΑΛΤΟΥ: Η όμορφη Παλιουριώτισσα που δεν ξεχνάει το χωριό της μητέρας της

Η συγχωριανή μας Δήμητρα Σαλτού, κόρη της Νίτσας (Παγώνας) Μαγγίρα, μπορεί να μην εμφανίζεται τελευταία στην τηλεόραση όπως παλαιότερα που την βλέπαμε στην εκπομπή των Ενόπλων Δυνάμεων της ΕΡΤ ή στην εκπομπή μαγειρικής Mr Cook με τον σεφ Δημήτρη Σκαρμούτσο στο MEGA, συνεχίζει όμως την... επιχειρηματική της δραστηριότητα στην Σίφνο. Το νησί αυτό του Αιγαίου είναι άλλωστε το αγαπημένο της, όπως δήλωσε σε πρόσφατη συνέντευξη της. 


Η πανέμορφη Δήμητρα (το μήλο κάτω από την μηλιά θα πέσει) και εννοούμε φυσικά την επίσης κούκλα μητέρα της(συγνώμη απ' τον μπαμπά της Χρήστο αλλά αν δεν παινέψεις τον τόπο σου...), δεν ξέχασε φυσικά τον έναν από τους τόπους καταγωγής της, το Παλιούρι. Όπως είπε μεταξύ άλλων: "Μένω στα Ιλίσια, στην περιοχή που ουσιαστικά μεγάλωσα. Μέχρι την Τρίτη δημοτικού με την οικογένεια μου ζούσαμε στο Γουδή, αργότερα μετακομίσαμε στου Ζωγράφου όπου τελείωσα και το σχολείο ενώ αργότερα πήρα σπίτι στα Ιλίσια.


Αγαπημένος μου καλοκαιρινός προορισμός είναι το πανέμορφο νησί της Σίφνου. Αν και η καταγωγή μου είναι από το Μενίδι Αιτωλοακαρνανίας-από τη μεριά του πατέρα μου και από το Παλιούρι Έβρου της μητέρας μου, από το 2006 παραθερίζω μόνιμα στη Σίφνο όπου έχω δραστηριοποιηθεί και επαγγελματικά. Το 2007, κάποιοι φίλοι εδώ στο νησί δημιούργησαν έναν πολυχώρο ονόματι «Κυκλάδων χώρος». Τότε μπήκε η ιδέα να ανοίξουμε ένα κατάστημα εντός του πολυχώρου αυτού. 

Έτσι οι συνεταίροι μου κι εγώ, ανοίξαμε ένα κατάστημα υποδημάτων το: «L’ ΙLE DE CHAUSSURES» – “Το Νησί των Παπουτσιών” στα Ελληνικά. Επίσης η μια από τους τρεις συνεταίρους, ακριβώς δίπλα έχει ανοίξει κι άλλο κατάστημα αλλά με έπιπλα το «Ένα Μικρό Ταξίδι». Λόγω δουλειάς και εκπομπών, συνήθως έρχομαι από τέλη Ιουλίου με αρχές Αυγούστου και από αρχές Μαΐου σχεδόν όλα τα Σαββατοκύριακα και κάθομαι μέχρι μεσοβδόμαδα. Συνολικά δηλαδή μένω στη Σίφνο τέσσερις μήνες".

Εμείς να πούμε ότι έχουμε πολύ καιρό να την δούμε στο Παλιούρι και μακάρι σύντομα να έρθει όταν το επιτρέψουν οι επαγγελματικές της υποχρεώσεις. Γιατί 

όταν ήταν μικρή μας επισκέπτονταν συχνά. 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου